Świat od kilku miesięcy wygląda inaczej, my inaczej funkcjonujemy – pracujemy w trybie online lub hybrydowo. Spotkania z pracownikami czy klientami w sieci to nowa jakość, która wymaga od nas znacznie mniej w kwestii stylu czy szeroko rozumianego dbania o siebie.
Często rozmowy biznesowe odbywamy narzucając marynarkę na przysłowiową piżamę – i nic w tym złego, jeśli to sporadyczna sytuacja, a my nie zrośliśmy się z domowym dresem.
Na pewno nie chcecie, by Wasi pracownicy „spoczęli na laurach” w kwestii dbania o siebie ze względu na charakter pracy zdalnej – pandemia może potrwać jeszcze bardzo długo – nie powinniśmy zapomnieć o wadze wizerunku! Pracownik zadbany, stylowy i zdrowy, to pracownik silny, ambitny i podejmujący wyzwania zawodowe.
Zapraszam właścicieli firm, zarządy, firmowe działy decyzyjne do zainwestowania w zatrudnionych pracowników (w ramach nagrody, wsparcia w tym trudnym czasie, zainspirowania etc.)